تعداد بازدید: 1990

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 19 فروردين 1386-0:0

باز هم "كردان"

از علي كردان-رييس مازندراني سازمان فني و حرفه اي كشور-به عنوان وزيراحتمالي نفت نام برده مي شود.


دولت نهم برای چندمین بار در  ماه‌های اخیر تغییراتی را تجربه خواهد کرد. گفته می‌شود محمود احمدی‌نژاد رییس جمهوری قصد دارد در روزهای آینده افراد جدیدی را جایگزین برخی وزرای فعلی دولت خود کند. 

بر اساس شنیده‌هاي aftabnews،‌‌ رییس‌جمهوری به زودی فرد جدیدی را به جای وزیری هامانه، وزیر فعلی نفت منصوب خواهد کرد. وزارت نفت یکی از وزراتخانه‌هایی بود که در زمان اخذ رای اعتماد در ابتدای دولت خود در مجلس با مشکلات جدی مواجه شد و رییس جمهور پس از معرفی 4 نفر سرانجام توانست روی گزینه وزرات وزیری هامانه با مجلس شورای اسلامی توافق کند. 

از صادق محصولی همچنان به عنوان یکی از گزینه‌های پیشنهادی احمدی نژاد برای تصدی این وزراتخانه نام برده می‌شود! محصولی از جمله گزینه‌های رییس جمهوری در ابتدای معرفی کابینه به مجلس بود که با رای نازلی نتوانست از فیلتر مجلس شورای اسلامی عبور کند. همچنین علی کردان و علی اصغر زارعی نیز برای این سمت کاندیدا شده‌اند. 

گفتني است علي كردان كه اهل كياسر است پيش تر معاون اداري مالي و معاون امورمجلس و استان هاي صدا و سيما بود. وي كه به عنوان جانشين رحيم مشايي-رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري-نيز نام برده مي شود هم اكنون معاون وزيركار و رييس سازمان فني و حرفه اي كشور است.در محافل سياسي مازندران چندي است كه نام كردان به عنوان معاون آينده وزيرنفت برسرزبان هاست.


اگرچه هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است اما به نظر می‌رسد کار بررسی و انتخاب گزینه ‌قطعی وزرات نفت به زودی به پایان می‌رسد. پیش از این احمدی‌نژاد برخی وزرای خود را به دلیل نگرفتن نمره قبولی پس از گذشت یکسال از عمر دولت خود برکنار کرد.


  • كواكبيانپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 20 فروردين 1386-0:0

    آخر مگر قحط‌الرجال است پس كجا رفت آنهمه شعار جوانگرائي ؟


    ©2013 APG.ir